My LoVe

My LoVe

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 993
بازدید کل : 26159
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1

کد ماوس این صفحه را به اشتراک بگذارید

ترجمه گروهـــــــــــــــــــی ☺♂ ☻♀

اینم از ترجمه گروهی دوستان (البته همه ترجمه نکردند و یکم ناقصه)

یک جمله زیبا از استاد ایمانیان

If you have a dream protect it. If you want something go get it

ترجمه زیبای افسانه جون :
If you don't dare to love, be logical enough to be a loved one, at least 
اگر در زندگی جرئت عاشق شدن نداری لآقل شعور معشوقه بودن راداشته باش

ترجمه عالی از فاطیما جون:

Life is ready to catch the thing which you love very much

زندگی حواسشو جمع کرده ببینه چی دوست داری همونو ازت بگیره

 اینم ترجمه یک مترجم20, الهه جون

Those who have nothing to say, try to show off by badinage

آنان که چیزی برای گفتن ندارند, با لودگی و ریشخندتلاش میکنندخودی نشان دهند

ترجمه خودم

If you are tired of all th world, remember a heart that will never be tired of you

اگرازتمام دنیا خسته شدی به یادقلبی باش که هرگز از توخسته نمیشه

 

نتیجه گیری 1:lover به معنای معشوقه نیست Beloved و Mistress یعنی معشوقه

2: ازکاربردضمیراضافه It درترجمه بپرهیزید

3: درترجمه کوتاهی جملات باعث زیبایی جملات میشود
 

***   ***   ***

 بازدیدکنندگان درموردترجمه دوستان نظر ندهید امادرمورد ترجمه خودم عیبی نداره


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:55---4 شهريور 1390
سلام گلی...

ایول ترجمه گروهی... منم بازی ؟؟

بیا پیش منم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Adliana تاريخ: پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:ترجمه گروهی,Beloved ,Mistresslover, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

من مریم هستم,دانشجو سال اول,نه الان دیگه شدم سال دومی مترجمی(چقدرزودگذشت !!).تواین وبلاگ هرچی خودم دوست داشتم رو گذاشتم ببینیدو دانلود کنید.اینم ایمیلم اگه چیزی خواستیدبهم ایمیل بزنید.adliana_m@yahoo.com اگرلینکی خراب بودیایادانلودنمیشد,قسمت نظرات ذکرکنیدخیلی سریع برطرف میکنم. به وبلاگ من خوش اومدی.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to adliana.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com